Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2010 20:40 - За човека, до мен
Автор: bgf17 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1561 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 24.01.2010 22:40


До хората пристрастни към темата „Той и Тя”

 

от един лаик, определящ себе си като „Оптимистично настроен песимист”.

 

Здравейте,

 

С много вяра, надежда, любов и мъничко мъдрост, за да бъде Животът по-добър, се обръщам към Вас, за да кажа на моето момиче – Обичам те! – Благодаря ти Рени.

Това е моят опит да извикам: „Обаждам ти се за да ти кажа, че те Обичам”.

Не, защото не мога да ừ го казвам всеки Божи ден, но в забързаното ừ, стресово, ежедневие не успявам да го сторя. Този факт не го казвам, за да се оневинявам, а защото това е поредната от моите лични грешки, които не се научих да не правя през годините.

В семейният ни живот, всичко е както във всяко българско семейство, от времето на деветдесетте години на 20–ти век, няма нищо особено, освен фактът , че аз съм болен от Множествена склероза и вече 13 години се „сривам” пред очите на жена ми и децата ни.

С Рени сме заедно от 1984 година. Някак си неусетно дори, девет години търсих моето момиче през девет планини в десета, а то през цялото време било до мен. В началото на 90-те години се оженихме, а в средата на десетилетието и началото на 21 век се родиха и двете ни деца. Жена ми е 8 години по-малка от мен. Като човек съм направил и правя много грешки, но Рени ги е приемала и ме е изтърпявала. Иска ми се да вярвам, че в редица случаи съм постъпвал правилно, но това може да каже само тя.

Преди този си брак се ожених на 19 години, а на 20 г. станах баща. Е този мой брак се разпадна много бързо. Рени ми помагаше да посрещам детето си, когато ми го даваха и го защитаваше, когато аз не разбирах някои от детските му реакции.

През 2001 година, жена ми загуби любим човек, четиринадесетгодишната си племенница, при трагедията в дискотека „Индиго”.

През 2006 г. си отиде баща ми, с който Рени се разбираше и се уважаваха.

В момента жена ми се грижи: за децата ни, за мен, за майка ми, която е на легло, в безпомощно състояние, за семейството ни, за дома и всички ремонти в него, работи, осигурява основната ни издръжка и ако ừ остане време, средства и сили за себе си...

 

Това накратко е историята ни. Животът продължава напред като изисква своето, без да се интересува от проблемите ни. И аз и жена ми обичаме живота. Поели сме задълженията си към децата си и сме длъжни да успеем.

Знаем, че няма място за „не мога, не искам”. Всеки носи Кръста си и изкачва своята Голгота. Никой човек не е застрахован.

Все пак на всеки човек е нужна безусловна помощ, в нужният момент.

 

Пожелавам на Всички хора - На Добър час!

 

София,

24.01.2010.....




Тагове:   мен,


Гласувай:
0




1. анонимен - БРАВО!!!
23.01.2012 02:14
ТАЗИ РЕНИ МОЖЕ БИ Е СВЕТИЦА. ИМА ЛИ СЕСТРА?
цитирай
2. анонимен - Към: анонимен
23.01.2012 10:30
Не, не е светица със сигурност. Най-вероятно Рени е някоя Райна от провинцията.
И моята бивша съпруга се представяше като тази "обичана" Рени, и тя се разбираше с моите родители, но най-много искаше да бъде в София, да има хубав апартамент /разбира се - моят апартамент/ и да и бъда благодарен, че изпълнява горе-долу задълженията си като майка и домакиня. Когато не и се прекланях достатъчно се сърдеше.
Но може би греша и тази тук Рени наистина може да има сестра.
Илия Будинов
цитирай
3. анонимен - до и.будинов - дано не грешиш за тази рени
23.01.2012 20:51
1.по-лигав и по-неискрен постинг трудно може да се намери в млежата. кои го знае този " болен" дето се "срива" дали не е пребивал първата си жена ь пък сега се лигави тука.
2. имал деца моля ви се и обичал жена си-бреи чудо невиждано
3. тоя само проси пари да знаете
4.тая пък рени се разбирала с свекъра който умрял ох, ох че ще се разплача
5. мъжът обаче нямал време да и каже колко мноого я обича щото тя мноого работи и ето защо се лиготи тука
цитирай
4. анонимен - Ot edin SKEPTIK do 3-tiq komentira6t
23.01.2012 21:36
Prav si bratko! Tozi bgf17 ot godini reve v mrejata za pari i da mu pomaga darjavata i misli 4e vsi4ki sa mu dlajnici i tryabva da mu davat pari 4e imal jena i deca. Sega razbirame 4e ima i maika i na neq i tryabvat pari.
Moje i da e bolen ama samo toy li e bolen. Pravi se na dobar no mnogo sa mu zlobni i negativny komentariite i samo iska da polu4ava pomo6ti a ne kazva toy kakvo e doprinesal za drugite hora.
NE MU VIARVAYTE!
цитирай
5. анонимен - Съгласна!!!
26.01.2012 16:30
анонимен написа:
Prav si bratko! Tozi bgf17 ot godini reve v mrejata za pari i da mu pomaga darjavata i misli 4e vsi4ki sa mu dlajnici i tryabva da mu davat pari 4e imal jena i deca. Sega razbirame 4e ima i maika i na neq i tryabvat pari.
Moje i da e bolen ama samo toy li e bolen. Pravi se na dobar no mnogo sa mu zlobni i negativny komentariite i samo iska da polu4ava pomo6ti a ne kazva toy kakvo e doprinesal za drugite hora.
NE MU VIARVAYTE!


Рядко ми се случва да се съглася почти 100 процента с предишни коментари, но този път се чувствам длъжна да споделя това съгласие с всички, които ще загубят времето си да четат този постинг за "преклонение" пред съпругата, която се грижи за семейството си. Наистина "ЧУДО НЕВИЖДАНО"! Моята майка прави тези неща вече 25 години заедно с баща ми и заедно с мен и сестра ми, но не сме се "сетили" /слава Богу/ да я превъзнасяме.
Когато се омъжа /ако се омъжа / много се надявам съпругът ми да не говори такива глупости за мен, а да ме обича, уважава и да приема същото и от мен без
мелодраматични думи.
Да, това т.н. писмо до т.н. Рени е твърде фалшиво и сълзливо за да му повярвам.
Марияна Ивайлова Крумова на 23 години

цитирай
6. анонимен - Съветник
01.02.2012 01:03
до автора на това писание:
господине bgf17, що не вземеш това излияние и да го пратиш на "море от любов" и така хем ще просълзиш сума ти български булки от селски тип, хем ще ти платят хонорарче да се покажеш по "телевизора" а може и някоя парична помощ да ти изпратят като ревне твойта рени пред наталия от "морето от любов" и като снимат домочадието болно и сополиво или пък спретнато и наперено въпреки болестите там и грижите.
а пък аз ще те гледкам в предаването и като я видя тая рени как работи, пере, готви / апропо - може ли да готви вкусно, щото не си писал как готви /, прави ремонти и осигурява издръжка ще взема да ти завиждам а после и аз да ревна от умиление.
а може и да покажат как носите кръста и най-вече как рени изкачва голгота по шорти в гръб.
цитирай
7. анонимен - НЯМАТЕ СИ ИДЕЯ КОЛКО Е АЛЧЕН...
01.02.2012 17:09
НЯМАТЕ СИ ИДЕЯ КОЛКО Е АЛЧЕН И БЕЗОЧЛИВ BGF17 ИЛИ BGF ИЛИ...ВСИЧКИТЕ МУ ОБЯСНЕНИЯ В ЛЮБОВ ТУК НЕ ДАВАТ ПРЕДСТАВА И ЕДИН ПРОЦЕНТ ЗА ИСТИНСКАТА МУ СЪЩНОСТ.
ЕДИНСТВЕНОТО, КОЕТО ИСКА АВТОРЪТ НА ТОЗИ ПОСТИНГ Е ПАРИ И ПОМОЩИ, ЕВТАНАЗИЯ ЗА БОЛНАТА СИ МАЙКА И СЪЩО ТАКА ДА ЛИШИ ОТ НАСЛЕДСТВО ДЕТЕТО СИ ОТ ПЪРВИЯ БРАК. ТОЙ МНОГО ОБИЧА ДА ОБИЖДА И ОСКЪРБЯВА ВСИЧКИ ХОРА БИЛО ЛЕКАРИ ИЛИ ДЛЪЖНОСТНИ ЛИЦА, АКО НЕ САМУ ДАЛИ ПАРИ ИЛИ ПОМОЩИ, БЕЗОГЛЕДЕН Е В ОБВИНЕНИЯТА КЪМ ДЪРЖАВАТА НИ И ВСИЧКИ ИНСТИТУЦИИ, А В СЪЩОТО ВРЕМЕ ИЗИСКВА ОТ ТЯХ ДА СЕ ГРИЖАТ ЗА НЕГО И ЗА ЧУДНАТА МУ РАБОТЕЩА СЪПРУГА И ЗА, ЗАБЕЛЕЖЕТЕ ЗА ДЕТЕТО МУ ОТ ВТОРИЯ БРАК.
ИМАЙТЕ ПРЕДВИД, ЧЕ ПОЛУЧАВА И Е ПОЛУЧАВАЛ КАКВИ ЛИ НЕ ПАРИ И ПРИВИЛЕГИИ ЗАРАДИ ЗАБОЛЯВАНЕТО СИ И ПРОДЪЛЖАВА ДА ПОЛУЧАВА, НО ВСЕ НУ МУ СТИГА.
СЪС СИГУРНОСТ ПРОПУСКАМ НЯКОИ ОТ ИЗИСКВАНИЯТА НА BGF17, НО ВЕЧЕ СЪМ ЗАБРАВИЛ ПОДРОБНОСТИ, ЗАЩОТО ТОЙ ПРИНЦИПНО МЕ ОТВРАЩАВА И ОТДАВНА НЕ СЪМ МУ ЧЕЛ "ПИСЪЦИТЕ И ВОПЛИТЕ" ЗА ПАРИ.
цитирай
8. анонимен - Да, yes, така е.
02.02.2012 00:11
Досещам дори кой е този bgf17 / в профила му пише, че е Васил Филипов/ и ако е този, за когото си мисля, всичко написано по-горе в коментарите е истина за него.
Но нека да го съжалим, господа, защото е жалък.
Да бъдем благородни, моля ви, нека да не се занимаваме повече с неговата склероза, инвалидна добавка, "замразена пенсия", прекрасна и благородна жена и "малолетни"деца, прекрасни родители и НИКАКВИ приятели.
Извинете ме, ако съм сгрешил човека.
цитирай
9. анонимен - не си сгрешил човека той е същия за ...
06.02.2012 04:47
не си сгрешил човека той е същия за който си мислиш
верно са му много жалки коментарите в битивито само писка за пари че имал заболяване и дете и жена и само плюе хората или се прави на много учен
иначе да си оздравява човека нищо не е ми направил ама е много негативен може и това да е болен
цитирай
10. анонимен - До № 5 от коментарите
15.02.2012 22:00
Еми и аз "си загубих времето да чета тоя постинг" както казваш Марианке, но пък си мисля че може и да е искал автора да се подмаже малко на жената си, че е по млада и може като нищо да го зареже и него и свекървата и да си грабне децата и да си иде некъде си. Вчера нали беше деня на влюбените и аз се расчуствах и четох разни такива работи за влюбени и така и това го четох и коментарите.
Та исках да ти кажа Марианке, чи и мойта дъщеря го чете заедно с мене и тя като тебе реагира остро и каза, че това са неистински работи и в същност човека чака някои да го сажали и от това да му стане приятно. Няма лошо казвам аз, вие по младите хич не сте тактични като видите нещо такова веднага го отрязвате а ние по кротко я караме. За това ти казвам че може на жена му да и писнало от него и от свекървата и тои от страх ги е писал тия работи как му слугува в къщи и че имат нужда от помощ.
Желая ти и на тебе да се ожениш като и на мойта дъщеря и да се уважавате и вие както и той го е писал.
Илиев съм на 73 г.
цитирай
11. анонимен - до коментар 7: " истината е някъде там..."
11.04.2012 23:46
Признавам си - учудих от наличието на коментари към този постинг и затова ги прочетох с интерес, защото коментиращите явно знаят що за човек е автора и после отново прочетох самия постинг.Аз също имам две дъщери, едната от първия ми неуспешен брак и другата от втория, и двете са вече зрели жени . Не желая след като си отида от този свят двете ми дъщери да делят поравно имотите ми, защото голямата ми дъщеря се отрече от мен и заяви пред съда /тогава беше 14-годишна/, че не съм и вече майка и не иска да ме вижда, но това не и пречеше да получава доста голяма за времето си издръжка от мен, защото тогава работех в Техноекспорт.Вторият ми съпруг беше от заможно семейство и самият той печелеше повече от прилично като дипломат, по-късно и като собственик на малка мандра,а днес вече е покойник. И така почти тридесет години аз не видях първородното си дете, но изкупвах липсата и със скъпи подаръци, предавани чрез близки, дори и купих жилище и я уредихме с мъжа ми навремето да следва без приемен изпит, защото честно казано тя е една голяма егоистка и манипулаторка и съумяваше да ни кара да се чувстваме виновни....
Видях я преди месец за първи път от 1974 год. по нейна инициатива, но ...тя само искаше да провери какво е здравословното ми състояние и финансовото ми такова, за да знае какво да очаква като "се гътна". Е, разочаровах я доста, защото съм в перфектно здраве и всички имоти, които имах са продадени. Така, че, уважаеми коментатор №7, възможно е авторът на постинга да си има своите основания да иска да лиши от наследство детето си от първия брак , а пък за евтаназията на майка се - я си представи, че жената изпитва мъчителни болки и е по-добре да се оттърве от тях. И така истината е там някъде, нали.
С поздрави към всички - Керанова
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bgf17
Категория: Тя и той
Прочетен: 9788
Постинги: 1
Коментари: 11
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930